zaterdag 8 juni 2013

Zonder tekst




haken

Tijdens het fietsen zou er een artikel van me geplaatst worden op Sargasso.

Zonder tekst zat ik op de fiets. Er waren de koude wind, de harde zon en het schuim op de golven. De kust poetste alles weg. Alleen de fotoexpositie van afgelopen zondag speelde door mijn hoofd. Een foto van een frontaal naakt was blijven haken in mijn hoofd en ziel, omdat ik te verlegen was om hem goed te bekijken. Maar met bloot is niets mis als het met smaak en liefde is vastgelegd. Angst dat je niet met de goede intenties kijkt en misschien wel eens een begeerlijk vrouwelichaam zou kunnen zien, is de onvolwassenheid van een jongen die het nog niet weet. Dat je het maar weet.

Aan het einde van de dag ontmoette ik een collega blogger van het eerste uur. Tekort.

De foto's kan je aanklikken voor een grotere versie.




5 opmerkingen:

martin zei

antoinette duijsters
wat een vreselijke gezicht, de eerste en de laatste, maar ja er moet geld verdient worden.

@antoinette sommige mensen zweren daarbij. Een beetje zeewind, veel zon en snel bruinen evt. met een boekje.

Anoniem zei

Op een ligbed, in een niet lekker lucht doorlatend badpak, op je buik, benen iets uit elkaar... ik vind het zo'n ordinair gezicht!

martin zei

Appelvouw het is deel van de standpret, maar ik zou er geen moment tussen dat bruinbakkende vlees willen liggen. (Stukje en foto hebben weer eens niet met elkaar te maken.) Eén dappere man heeft zich in dit bruinbakgeszelschap gewaagd om zelf ook een bruine buik te laten bakken, maar durft nog niet echt. Misschien ligt zijn vrouw/man wel in dat gele tentje naast hem.

Anoniem zei

Leuk verslag Martin, we doen het nog een keer over. Hoe laat thuis.

martin zei

Draver ik was er om 00:10. Rommelige lawaaierige trein, maar ik heb me niet verveeld. Die 2 1/2 uur zijn zo voorbij.